tråkigt hade jag ^^/S

Du heter: Sandra
Smeknamn: ?
Beroende av: Socker/gym
Vad tror folk om dig? ?
Stämmer det? ??
Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp
Hur imponerar man på dig? Det är svårt!
Brukar du skratta för dig själv? ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "meddela skolan och ta med läxor hem"
Var bor du? Svartbäcken/västerhaninge
Trivs du där? yäs
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Natha sis
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: puss
Antal timmar sömn inatt: oj ingenaning
Sov du ensam: Nope
Brukar du komma i tid: typ alltid
Hur känner du dig nu: sjuk och trött
Vanligaste färg på dina kläder: grå, vit el svart
Vad tycker du om fötter: usch!
Vad saknar du: de gamla tiderna
Hade du en bra kväll igår: Ja
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika
Är du blyg? Ja :$
Sysslar du med någon idrott: Innebandy
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: typ
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hahaha?
Är du nöjd med ditt liv: ibland
Är du bortskämd: Nej!!!!
Vad gör du i morgon: skola och träning (om jag e frisk)
Vad är det värsta du vet? ha mensvärk!
Har du bra vänner och äkta vänskap? nja
Vad är det finaste du fått? min familj <3
En speciell dag du minns: vill inte skriva här...
Du samlar på: Pengar ? ^^
Vem ringer du när du är arg/ledsen: syster om jag ringer någon
När grät du senast: Long time ago
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Må bra (A)
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: kanske
Är du musikalisk? nope!
Vad dricker du helst när du är törstig: läsk!
Bor dina föräldrar tillsammans: nope!
Om inte, vem bor du hos? pappi
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jupps
Biter du på naglarna: jaaa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0