Torsdag!/s

hej jag har ont i kroppen! haha har sån grym träningsvärk idag så det inte är sant. Idag har varit en bra dag förutom att jag försvo mig lite med det gjorde inte så mycket eftersom vi skulle repetera på vår teater hela dagen. Det var väl lite segt men skönt att slippa vanliga lektionen som bara den. Ja känner endå att nu när min dator är inne på lagninig så har min prestition i skolan blivit mycket bättre. Fuderar på att strunta i att ta med datan när jag får tillbaka den med.
Efter skolan mötte jag upp Natha sis och vi drog till gymmet vilket va as jobbigt för jag har sån träingsvärk men det lär va 10 gånger värre i morgon jippie. Sen har jag varit med lille Viktor hela kvällen , mysigt att träffa han igen. Nej nu håller jag på att dö av trötthet, jag börjar ju sent på fredagar men är så trött! Sov gott!/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0