snälla ge mig 2 sekunder

jag är absolut inte aktiv här längre, tråkigt, men jag kan få dagar när jag bara vill skriva av mig och då är de här ett bra sätt. dom senaste veckorna har varit väldigt upp och ner, mycket bråk med min pojkvän, men som vanligt har de löst sig igen. allt är bra när de är bra, då är de riktigt bra, men när de är dåligt så är de så jävla dåligt ! tror de här va de värsta bråket hitills, men nu har vi pratat om allt och vi ska ge oss fan på de här. jag älskar verligen den killen, helt otroligt vad kär jag är.
sen har de varit bråka med en tjej kompis, eller inte bråk mycket komplicerat där också, men jag hoppas de löser sig snart också, vet bara inte var jag ska stå, eller vad jag ska göra, jag borde gå så långt åt höger som möjligt, men ändå går jag in på vägen som leder åt vänster, och varför vet jag inte ?
Men men, nu ska jag kolla på tv med mamma, sen sova, imorgon blir de landet i några dagar !

 

/ jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0