Lördag 7/5 - s

helloe! Idag är det lördag och jag är grymt jätte trött!
Gårdagen blev väl lyckad Simon kom först hit och kollade hockey sen åkte vi hem till han så han kunde byta kläder och sedan åkte vi vidare ner till Pizzan i vh. Träffade mycket sköna människor så det var mys att va där ett tag. Vid två åkte vi från vh till hnaden där vi träffade gjordens skönaste människahaha när vi stog och väntade på bussen. Sen kom vi väl hem runt halv tre så kolla vi på film och somnade väl vid halv fem.
Sen imorse vid typ nio åkte Simon för att hjälpa nån att flytta och jag kunde inte somna om vilket skulle behövas för jag är så j*vla trött. Men men åker med Natha till gymmet om en timme och kör lite skönt skönt. Mer idag kanske det blir bio med Simon och Micke, sen vet jag inte. Men nu måste jag vila en halv timme så jag orkar gymma sen pussisar ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman! Du verkar ha haft en kul kväll :O)

2011-05-07 @ 11:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0