helg/sjuuk!/s

hejsaaaan! igår söndag swå ja soc jag och simon till kanske tolv sen var vi ute och spelade fotboll och basket med min lillebror i det underbara vädret i typ några timmar. Jag va ju såklart bäst men men sen dränkte simon och viktor mig i vatten vilka jävlar asso , men måste medje att det var ganska skönt. Efter det åkte vi hem till Simon ett tag sen tillbaka hit och sov. Imorse mådde jag faktiskt helt okej men ligger nu hemma med halsont, mensvärk och huvudvärk. Jag som verkligen inte får missa något i skolan nu så jag kan hänga med men får försöka kämpa på här hemma. Ska nog sova en stund och sen försöka plugga lite , pussisar på er <3
7
Gör mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0