HELG/s

hej hej! nu var det flera dagar sen jag skrev, dåligt av mig! Allafall så har den här veckan varit grym förutom att jag varit sjuk. Kommer inte ihåg så mycket av min vecka så kan tyvärr inte berätta men tänkte berätta lite om helgen.
Fredag: Den här dagen blev det ingen skola för mig med inst'llda lektionen osv. Men klockan två var jag och pappa på vårdcentralen och kolla min fot för andra gången, så denna vecka ska vi på ultraljud med mig fot. Sen umgicks jag med min kära syster i handen ett tag och jag köpte en byxdress och en klänning GE MIG SOMMAR! Sen åkte jag och Jennifer hem och lagade tacos och sen lite senare kom Simon och sov här myspys.
Lördag: Låg och degade hela dagen med Simon typ kolla film och så. Sen åkte jag till handen och mötte upp Maria och vi åkte sedan hem till mig. Hemma hos mig åt vi lite och fixade oss sedan för kvällen. Vid nio bar det av in till stan där vi fört gick till wiperoom och träffade Marias kompisar och sedan åkte vi tyill Gaudi och spenderade kvällen , as kul va det!
Söndag: Åkte hem till simon och tog det lugnt , Va ute en stund handlade och kolla film. Senare på kvällen kom Micke också och vi typ gick en promenad och Simon och Micke berättade hela historien om "jordbro" haha den var rolig. Sen åkte Jag och Simon hem till lilla mig och sov.
Nu är det måndag allafall och jag ska snart dra till skolan vilket jag inet har lust med ska försöka gymma lite lätt idag tror att jag är helt frisk nu! men nu måste jag gå till bussen pussisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0