Helgen!!!!/s

hej hej !
jag har inte skrivit något på hela helgen för jag har varit grymt upptagen med massa olika saker, ska berätta lite vad jg gjorde.
Fredags: då var jag med min underbara flicka louise och shit va kul vi hade vi åkte till tungelsta på fest som blev galet nice. Skön fest med sköna människor shit va nice. Sen klockan halv fem på morgonen skulle vi ta oss hem till min mamma så det var bara att börja gå och det tog typ en timme, men åh va skönt det var när vi kom hem!
Lördag: började med att jag och lollo bara lå¨g och såsade framför en film när Simon och Jesper kom förbi en snbbis. Dom blev inte kvar länge så när de hade gått hoppade jag n i duschen och sedan rörde vi oss ner mot tåget. Jag skulle nu vidare för att träffa stolle lippa och Emma. Det vart en till kväll guld värd med härliga människor och bastu. Sen sov simon hemma hos mig , myyys!
Söndag: Började med att jag gick upp kvart i sex och åkte med pappa för att jobba på ljusterö, det var inte så jobbigt men ganska kul. Senare på dagen träffade jag Simon en stund, sen låg jag bara hemma hela kvällen och va as trött. Seomnade ganska tidigt  härligt va det.
Och nu måste jag fixa mig shit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0