FREDAG KVÄLL/s

goddag! Jag är såååååå trött! igår va jag och min bästa vän Emma ute och åt på resturang, Det var så grymt mysigt. Vi hamnade på någon uteservering på medborgarplatsen där vi satte oss och åt. Maten var jätte god vi fick dock vänta en timme men det var det värt. Sedan åkte vi vidare till min kusin Adam som bor på sant eriksplan och där träffade vi lite folk, Stannade där ett tag och umgicks. Vid kanske elva så bestämde vi oss för att dra till götakällare och där spenderade vi resten av kvällen. Hade grymt kul men kom hem vid fem och skulle sedan upp vid halv åtta så det var lite segt. Nu sitter jag här i soffan ny duschad och är jätte trött. Simon kommer hit snart och då ska vi mysa hela kvällen :) puss så länge <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0