upptagen flicka /s

heeeejsan! nu är det redan onsdag och jag har inte hunnit blogga någonting alls har varit väldigt upptagen:(
Min vecka:
Måndag: apu , jobb, bror , orre
Tisdag: apu, träning
Onsdag: apu , jobb
Torsdag: apu, träning
Fredag: apu , sen spendera kvällen hos min gulle pojke oscar
Lördag: åker till gotland med laget
Söndag: spelar match på gotland
Ja jag har ganska hektiska dagar för tillfället men men därför jag inte hinner med bloggen vilket suger as mycket men det blir bättre snart det lovar jag. För tillfället är jag sjukt trött men bb börjar om en halv timme och det ska jag se sen blir det sängen, ska bli så skönt. Nej nu måste jag spela lite teris det var så länge sen hahahah PUSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0