Tråkig dag!

God dag ! Idag har jag haft en ganska tråkig dag jag har bara städat och burit en jävla massa snö, vet inte hur mycket men sjukt många hinkar var det. Så nu äntligen sitter jag i soffan och har ont i fot och rygg. Blir att gå till skolsköterska imorgon och se om jag behöver gå till doktorn med min fot för jag vill bara att det ska gå över. Viktor åkte ganska tidigt idag vilket sög eftersom jag ville vara med han hela dagen men men sånt får man ta. Nu ska jag nog ta mig en liten dusch och sen fixa naglarna och sen plugga och sen kommer äntligen pappa och Jessica hem :D men nu måste jag duscha för jag luktar inte gott^^! /san
va bara tvungen att lägga ut denna bild på min älskade katt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0