Tidig morgon!

Godtidigmorgon! Det vart tyvärr inget mer skrivande igår för min älskling kom så ville bara vara med honom. Vi kollade först såklart på bb sen typ lite film sen gick vi och la oss^^ Har sovit jätte bra men vaknar så tidigt det suger verkligen , idag vaknade jag 07.15 men men. Idag kommer bli en rolig dag först har vi match mot högdalen som jag hoppas att vi vinner , sen ska vi hem och få gäster för min syster ska firas som fyller 20. Jag har redan gett henne min present vilket fick bli 250:- på HM och 250:- på gina hoppas du vart glad syster. Nej men nu måste jag faktiskt spela lite tetris jag vet att jag är nöööörd på det men endå ^^/sandra

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon gumman...väldans morgonpigg du är..haha. Lycka till på matchen idag, love you. Skriv nåt om mig sen...nr 6 eller 66. Puss

2011-03-05 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0