nice /s

heeej :)! har varit på dåligt humör i några dagar därför jag inte haft lust att skriva! Nu är jag allafall gladare utom att jag mår fett illa. Nu har jag gått ut på apu i 4 veckor och jag älskar verkligen det nya stället jag är på. Fröknarna och barnen är så snälla och mysiga hur kul osm helst. Jag börjar åtta och slutar 3 så det är bra tider också:)!
Nu sitter jag bara i soffan och slappar och mår illa vill bara att det ska gå över fattar inte vad som händer, tror att jag kan fått i mig mjölk på lunchen vilket inte är bra eftersom jag blivit laktos. Idag senare ikväll blir det träning super duper kul!
Nej men nu måste jags åpela lite teris haha (nööörd)
vill inte lämns tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman...kul att du är gladare. och att du trivs på dagiset...ring o berätta mer... puss och kram..love you :D

2011-03-22 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0