My lovely boy <3

Måste bara skriva lite om en underbar kille innan jag ska sova, vet inet var jag ska börja men han är en så sjukt underbar kille vi har liksom varit bästa kompisar i sex år och nu är han min pojkvän och jag är lyckligast i världen! Klart vi bråkar och så ibland men du vet att jag alltid finns för dig gubben, vet att du har det kämpigt just nu och du vet att jag kämpar med dig vi kommer klara det här tillsammans. Jag älskar verkligen dig av hela mitt hjärta ingen eller inget kan förstöra mellan oss för vi vet verkligen var vi har varann och vår kärlek är så stark! Vi kommer finnas länge , älskar dig gubben min <3
/san PS, god natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vilket härligt inlägg gumman....man blir verkligen glad när man läser det :O)

Kämpa på med varandra för ni är så rätt!!! Puss o kram gumman älskar dig så mycket!

2011-03-11 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0