humöret?

helloj! Skrev ingenting vet inte varför ? jag hann väl helt enkelt inte jag jobbade efter skolan sen kom min älskling hit och sov hos mig åhh så mysigt det var älskar att sova med honom brevid mig. Sen idag så har jag bara avarit i skolan som jag håller på att kräkas på hatar det verkligen skulle vilja gå i skolan hemifrån går det? nja jag vet inet men allafall sen var vi hos farbror doktorn med min fot och ja som vanligt så var det inget ska fan aldrig mer gå till doktorn dom är sär. Men allafall idag ska jag plugga och sen jätte senträning, och sen hem och sova. vet inte hur det är med mitt humör för tillfället det suger ganska mycket men men bara leva vidare skriver mer sen hejdå!
outfit for today !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa på gumman....du är duktig. Men skulle vilja träffa dig snart...miss you älskade unge!! Tusen kramar och pussar P.S Vi måste ju planera inför 18-årsdagen också :D

2011-03-15 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0