God natt!!!

hej hej ! nu är jag så galet trött har varit vaken sen kvart över sju plus att jags pelat en match vi vann matchn med 14-1 och jag gjorde ett mål men spelade bara två perioder öfr har skadat min fot. Hoppas verkligen det går över snart det är bara så jobbigt att ha ont :s men men idag blev det så att vi stannade hos mig och sov jag och min lilla älskling så det blir mysigt hoppas jag kan sova längre i morgon allafall skulle vara skönt. Nej nu måste jag verkligen slå igen datan skriver mer imorgon Puss /s

Kommentarer
Postat av: tusse

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe! :) Har även en ny chans så anmäl dej igen! :)

2011-03-05 @ 21:42:53
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0