glad flicka ;D! /s

hej hej :) just för tillfället är jag super glad för jag har pluggat järnet idag och har bara en skriftlig uppgift kvar som jag fick gör hemma. Igår efter jobbet åkte jag hem till min mamma som jag typ inte träffat på 2-3 veckor? sen så lurade viktor mig och sa att han inte orkade träffa mig så jag blev fett sur. Men sen när bror kom för att träffa mig så var min älskling med så jag blev jätte glad. Vi pratade lite med bror och orre sen gick vi upp och åt macka och kolla på bb, det pogrammet är så jävla bra! sen kröp vi ner i sängen och kramedes lite innan det blev sov dags.
Idag vaknade vi halv nio och viktor skyndade sig iväg till tåget medans jag åt frukost och sen fick skjuts till skolan. Hadde utvecklingsamtal som gick bra, sen har vi haft restdag idag som har gått sjukt fort och fett bra. har gjort en jävla massa uppgifter men som sagt har jag bara en kvar nu. Sen vart det pannkakor och glass till lunch och jag fick hallonsobet som va supergod medans dom andra fick vaniljglas hahah. Nej nu måste jag spela lite tetris innan snällaste Jessica kommer och hämtar mig pussisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0