Fredag/Lördag !

tjen tjena! igår blev det till att umgås lite sedan gick vi över till min kusin Amanda som fyllt tjugo år grattis:)! sen var mina andra kusiner där också så mysigt. Vi var typ bara där i två timmar sen var vi trötta och skulle gå hem och ja haha ja båda hade ont så det var inet så kul att gå men men vi fick stå ut :) sen typ när vi kom hem så gick vi och kolla film typ jag somnade ganska fort men lina gumman hade en tung natt. :/
haha sjukt kul hade vi haha !
sen idag lördag så fick vi beje oss till handens närsjukhus och kolla upp Lina och det gick väl bra hon får tyvärr pencilin igen. Sen åkte vi hem till mig och lagade pannkakor så gotttis. Nu sitter vi bara i soffan och slöar ska dra mig mot jobbet om en timme jippie! men nu måste jag nörda tetris pussisar :D
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0