99!

Haha sötnosen jag vet inte vad jag ska börja finns inte ord att beskriva vad du betyder för mig. Du kom in i mitt liv för inte så länge sen och endå har jag blivit så "beroende" av dig jag måste prata med dig varje dag och veta hur du mår. Jag skulle aldrig önska min en annan bror som finns där och ställer upp för du är verkligen den bästa. Du ser alltid till att jag mår bra och att ingen är dum för jag är din syster och du vakar över mig hela tiden. Jag hoppas att du stannar och vakar hela mitt liv snälla vad som än händer bror får du inte lämna dig för alla behöver en som dig och jag är glad att du redan är i mitt liv nu när jag som mest behöver dig. Du är en underbar kille och du ställer alltid upp va det än är önska jag kunde tacka dig på något sätt men det är väldigt svårt, Älskar dig bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0