6 mars , 12:28

Godmordgon :D eller god dag kanske man får säga! Idag sov jag till åtta och kände mig ganska pigg när jag steg upp eftersom jag och älsklingen osmnade tidigt igår men igår kväll innan jag skulle osva mådde jag verkligen piss hade ont i huvet,foten och vaderna ville bara sova liksom men men idag mår jag bättre, har dock fortfarande ont i min fot fattar inte vad som hänt men match på tisdag så måste va hel då. Ja vad har jag gjort hititlls idag , jag har ätir frukost sen myst med älskligen i soffan men nu har han åkte öfr en stund sen. Så jag bestämde mig för att vika och hänga tvMer gjort blir idag att :
-fixa det sista i mitt rum
- gymma med pappa ( blir dock bara överkropp eftersom jag har ont i foten )
- Sen kanske sova hos älsklingen
ja jag har inte så mycket mer att skriva för idag tyvärr :/ men skriver mer om en stund :D
Pusss /sandra <3
Min klädsel för idag än så länge ^^
köpte bla den dressen i kista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0