46!

Ja gumman jag skulle kunna skriva hur mycket som helst här men det kommer ingen orka läsa, vi har hållt ihop i många fina år nu. Men nu har du flyttat och det känns som jag har ett hål i mig , för vi var verkligen oskiljaktiga förut och jag saknar det. Men jag är glad att du följt dina drömmar och gör det rätta för du vet att jag står här kvar och väntar tills den dagen du kommer hem till mig igen. Vi har så grymma minnen tillsammans dom kommer aldrig försvinna ur minnet för dom är oförglimliga och jag hoppa sverkligen vi kommer skapa sjukt många mer, Du är min ängel,syster,älskling,hjärta,sol,bästavän,flickvän,luft ja du är helt enkelt mitt allt gumman. Hur länge vi än är ifrån varann så kommer vi alltid veta var vi har varann du är en underbar människa gumman , älskar dig verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0