19:37!

godkväll allesammans! Nu har jag precis kommit hem från en grym kväll , först åkte vi till port 73 så jag köpte ett par byxor för 250:- ganska nöjd faktiskt, sen delade jag och pappa på en bananasplit vilket inte var så smart eftersom jag blivit laktos nu så fick ont i magen men men gott var det. Sen satt vi och prata om vad vi skulle göra under kvällen för vi ville inte bara åka hem , så vi tog oss en tripp till högdalens bowling. det var jätte mysigt och skit kul tyvärr förlorade mitt lag men men haha kul var det.
Ställningen vart :
1. Mattias
2.Rolle
3.Jessica
4. Nathalie
5. Systerrrr <3333333333333
och sist jag såklart surt jag är verkligen så dååålig på bowling hahahaha :P men nu ska jag sitta och vänta på bb som kommer 21, hej svejs så länge /san

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack för att du nämner din storasyster..

2011-03-06 @ 22:29:32
Postat av: sandra

du är ju med :d

2011-03-06 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0