Torsdag !

Idag är det torsdag då min gårdag bestog av att gå i ksolan från 10-14 sen började jobbet 16-19.30 då mamma och hennes snälla kille kom och hämtade mig. Jag kom hem åt lite mat och sminkade mig och gick sedan och mötte marcus vi tempo och vi gick hem till honom. Vi gjorde inte så mycket kollade film och myssste , det är fan den bästa kvällen jag varit med om. Sen idag har jag bara varit i skolan och lekt med min bästa vän stolle. sen har det varit lite annat skit som varit grymt jobbigt i morse men det verkar löst sig ganska bra nu:)!!!
Men men mer idag blir det hem sen träning ikväll och jag bara längtar tills på lördag då jag får träffa marcus igen!!!
pusssss /san
Dagen foto!

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Jag gillar din blogg så jag la till dig på bloglovin'! Det skulle vara kul om du gjorde detsamma! :)

2011-01-20 @ 15:52:14
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0