sista kvällen innan skolan !!

hej hej ! Ligger här i sängen nu helt trött och utmattad efter ett jobb pass och en film. Jag borde verkligen ha lagt mig tidigare men sen började jag koll apå en film på 3:an och fastnade självklart där. Jobbet gick bra som vanligt finns så urgulliga barn och  man blir bara glad. Som sagt imorgon blir första skoldagen på väldigt länge ska både bli kul och inte hahah. Men men nu måste jag sova verkligen eftersom klockan står på 08.10, det blir en lång dag imorgon. Puss och god natt sov gott!
Juste här är min vecka :
Måndag : jobb
Tisdag: skola,träning
Onsdag:skola,jobb
Torsdag: Skola,träning
Fredag: träffa en väldigt söt kille:D
Lördag: vara med bror?
Söndag: ?
/san

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0