Min helggg!

hej hej ! haha det var några dagar sen har verkligen haft fullt upp! Vi hämtade ju katterna sist jag skrev i onsdags och ja dom är bara för söta asso. Sen på torsdagen så blev det träning elva på morgonen hem och sova sen iväg på match sen på kvällen kom världens sötaste hit och sov (A). Fredag blev att åka till vårby och ha kick off med jobbet vilket var kul som fan haha våran snögubbe vann :D! sen mötte jag upp fredrik syren i slussen och vi åkt vidare hem till mig där lina stog och väntade på oss. Vi gjorde inte så mycket var hela familjen och åt : Jag,Lina,Fredrik,Jennifer,Mattias,Pappa,Jessica så mysigt asso! Efter det bar det av hem till mig där jag Lina och fredrik hade ganska kul faktiskt hahahah!
Idag lördag har jag umgåts lite med fredrik på morgonen sen jobbade jag och sen bowlade jag med simon och bror otroligt mys helg. Imorgon är det hemma match kvart över ett i strandhallen mot täby blir väldigt spännande vi spelade 1-1 mot dom sist. På kvällen kanske jag träffar en killkompis vilket jag hoppas :D! men men vi får se. Nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt är sjukt trött så ska nog sova snart så jag är piss imorgon.. kanske blir mer ikväll vi får se men puss så länge :D!! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0