Katterna !!!

Hellue ! sitter i soffan och kollar på sötnosarna när dom springer runt och leker på golvet, var tvungen att väcka odm för en stund sen eftersom de legat och sovit hela dagen. Dom vart inte allt för glada när jag väckte dom haha dom bara satt och stirra på mig på golvet. Snart kommer min mammi och hämtar mig och ger mig skjuts till jobbet skönt skönt ! Ska bli kul att jobba tycker verkligen om mitt jobb, för er som inte vet så jobbar jag som simskole lärare i torvalla, ett otroligt jobb alla barn är så underbara. Man kan vara på hur dålig humör som helst innan jobbet men sen kommer man dit och ja kan inte låta bli att vara så glad. Är verkligen glad över det jobbet haha .
Här kommer en bild från sov stunden :
/san

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja dom är verkligen underbart söta... Va kul att du trivs så bra på jobbet gumman och att du blir så glad av barnen. Dom är i alla fall alltid ärliga. Puss ock kram gumman

2011-01-11 @ 07:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0