Jenn

Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på semester utan mamma eller pappa :P
Har du några nyårslöften?
Nej, kanske börja träna
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år
Nej, som tur är :P
Vilka länder besökte du?

Har bara varit i sverige
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10/10-10 då blev min älskling och jag tillsammans
Vad var din största framgång 2010?

Att jag fick ett bra betalt jobb
Största misstaget?

Att förlora min bästa vän Lotta,
Bästa köpet?

Vet inte,
Vad spenderade du mest pengar på?
Mina tatueringar
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Den dagen jag och mattias blev tillsammans
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Bruno mars - grenade
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare,
Vad önskar du att du gjort mer?

Jobbat,
Favoritprogram på TV

Oj, humor
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Festade
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min egen,
Den bästa nya personen du träffade?
Min pojkvän,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var väl i finland förra året?

2011-01-03 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0