Helgen!!!!

hej, åhh vad jag är seg på att skriva asso! Idag är det måndag och jag har inte skrivit på hela helgen..
Fredagen: skolan, sen var med en kompis :D
Lördag: Jobba, vara med denise det var fett mys!
Söndag: Va med bästa denise spelade match och hade sen statslagsträning!
Ja som sagt har jag haft fullt upp hela helgen... Idag är det som sagt måndag och jag har sovit två timmar i natt typ så är galet trött vill bara hem och sova. Slutar 15.20 och då ärd et bara att gå direkt till jobbet där jag slutar klockan åtta. Kommer vara helt död ikväll..
Men här kommer min vecka:
Måndag : Skola,jobb
Tisdag: skola, plugga, träffa en kompis
Onsdag: skola, jobb, träffa en kompis
Torsdag: skola, träning
Fredag: statslagsträning?
Lördag: träffa nån?
Söndag: ??
men nu måsta jag lyssna på min lärare :P /san

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0