HEJ GRYMMA DAG OCH KVÄLL!

Ja i morse klockan kvart i sex ringde klockan och det var bara att stiga upp, blev hämtad av bror och det bar av mot västerås. Bil färden var fett kul, och där borta var det fett kul också. Så värd dag asso! Hem resan vart jag lite trött och tog en tupplur men sen vart det fullfart igen. Kom hem packa och åkte till jobbet som slutade halv sex sen åkte jag hem till mammi. efter ett tag kom Marcus :D  och nu har han åkt men kanske kommer tillbaka senare=) nu väntar jag på min älskade ängel som borde anlända hit snart blir nog en tripp ut och träffa bror och simon känner på mig att denna kväll kommer bli grym vad som än händer. Nej nu måste jag dunka lite musik :Dhahaha /san

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du haft en sån bra helg gumman....

Men saknar dig...när ska vi ses??? Pussar o kramar

2011-01-24 @ 23:04:22
Postat av: sandra

vet inte :O

2011-01-25 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0