Dag med mamma och syster !!

Heeelue ! Igår blev det övernattning för min del hemma hos palm haha ja det var en kul kväll ^^?! , ja sen idag blev jag hemtad av mammi och syster och det bar av mot Heroncity. Vi åt lite mat när vi kom dit för mig blev det tacobar och för dom grekiskt, det var verkligen super gott. Efter maten kolla vi lite affären och tog sedan en fika innan vi gick upp och hämtade biljetterna till bion. Det blev "i rymden finns inga känslor" och shit rekommenderar verkligen den var grymt jävla bra vill se den igen hahaha ! Sen nu ikväll har jag inte gjort mer. Vet inte om jag kommer hitta på något eller kanske bara sega. Imorgon är en bra dag eller på morgonen blir det att åka till psykologen, sen vara med en killkompis sen hämta katterna äntligen ! nej nu får jag spela något spel eller något :O Puss /san
Tack för en underbar dag mamma och syster det var jätte mysigt och det betyder mycket , älskar er <33

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härlig dag gumman, och tack själv!!! Vi får göra om det snart...men kanske göra nåt annat. Bastu på Hellas-gården kanske skulle va nåt? Kom på det nu..hahaha

2011-01-05 @ 14:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0