3/12 -11!!

hej hej ! sandra här! det var verkligen länge sen en jag har ganska mycket att göra om dagarna xD, Idag är det 3/12 och jag har spenderat dagen till att först tittade jag på bolt med lillebror imorse, sen åkte jag , jessica och lillebror till brandbergen och hämta ut min medicin som jag börjar med imorgon, sen åkte vi ner till gropen och åkte skridskor haha det var roligt. Mer idag har jag varit hemma och övningskört, vart faktikst riktigt nöjd den här gången med körningen    ( Jag ska köra till träningen idag för första gången är jätte nervös) ^^. Nu sitter jag baar vid bordet och har ritat och klippt ut 100 självlysande cirklar till pappa snäll som jag är. Mer idag blir det att äta lite korvstroganoff och åka på träning och sen kanske söra lilla Fredrik kommer och ger mig sovsällskap :) hoppas det blir så vi har inte träffats på sjukt länge... men men bilder från skridsko åkningen kommer sen men här är mina fina cirklar :D!
/san

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0