2010!!!!

Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands med min pojkvän
Har du några nyårslöften?
nej, ge mig ett :)?
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej !
Vilka länder besökte du?
Spanien, Dannmark
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
finns inget speciellt..
Vad var din största framgång 2010?
Att jag började jobba
Största misstaget?
Att jag gjorde slut..
Bästa köpet?
hmm, min mobil
Vad spenderade du mest pengar på?
Min ipod
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svårt att säga
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
i´ll be missing you- puff daddy
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet faktiskt inte :O?
Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt efter
Favoritprogram på TV?
Paradise hotell :D
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Kommer faktiskt inte ihåg ^^
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bara min egen som vanligt
Den bästa nya personen du träffade?
Min kära arbetskamrat Sara Lagerholm!!!!!
/ san

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0