Yäääs/s

hej hej ! asso shit va dåligt jag bliv it på att uppdatera men ska verkligen försöka ändra mig nu. Igår blrv det en tripp till handen i det fina vädret med syster och lina jätte mys. Jag köpte en top och en mascara och en ring. Vart jätte nöjd. Efter det så städade jag mitt rum och sen kom lollo hit och vi lagade mat som tog hundra år, mrn blrv tillslut klar. Efter det åkte vi till fodas pappa en stund för han skulle prata lite sen till gården och vidare till parken för att spela kubb. Det började bra och vi hade kul, sen kom jordens äckligaste människa dit och förstörde allt. Efter kubben hade pågått ett tag blev det film myspys. Nu ligger jag och lollo i soffan efter en djup sömn och kollar på tv, nej nnu blir det nog frukost :D puss!
min nya !
älska färgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0