skönt /s

hej hej ! Gud va kvällen igår vart en kväll med mycket upplevelser, inte för mig men nog för vissa i min omgivning. Det var allafall jätte mysigt och koma ut till landet och bara känna lugnet och träffa alla människor. Vi åt gott, bastade och spelade kort kunde nog inte bli bättre med mycket glada skratt. Jag måste verkligen försöka komma ut dit oftare! Sen idag sov jag till typ halv ett jätte skönt, enda nackdelen var väl att jag hostade en del vilket suger för det är så grymt irriterande. Sen åt jag frukost och la mig sedan i solen och tog det lugnt, jobbar på brännan men det går inte så bra, haha. Sen efter luchen åkte vi hem och nu sitter jag hemma och väntar på middagen som blir lax och potatis sjukt gott. Efter maten vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vill hitta på någo kul eftersom imorgon är sista lov dagen. Men men vi får se vad som händer.. Nu ska jag allafall snart få lite mat i magen pussi puss ;)
Älskar min misse <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt gumman :O) tycker också du ska komma ut mera....tjohooo. puss o kram

2011-04-25 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0