natti! /s

hej hej ! Nu sitter jag här och lyssnar på grymmaste låten och önskar att jag hade någon att pussa och krama på :O?!
Idag har varit en grym dag har blivit firad hemma hos mamma och fick jätte fina saker av släkten och av mamma , tex att jag ska få åka och fixa mina naglar imorgon och åhh ja det ska bli kul. Borde3 väl gå och sova snart eftersom jag ska upp halv sex för en öppning på dagis imorgon.. Men mamma snäll som hon är ställer upp och skjutsar mig så underbart snäll älskar dig mamma<3 nej nu måste jag hoppa i lopplådan längtar tills i morgon (A9 haha god natt <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack gumman....älskar dig också...alltid!!!

2011-04-16 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0