Love /s

hej igen! Det vart att baar ligga hemma idag , det var faktiskt väldigt skönt eftersom jag knappt varit hemma på hela lovet. Det här lovet har faktiskt varit det bästa på länge har umgåtts med otroligt fina människor och haft as kul liksom. Lina var hemma hela lovet och det har varit så underbart här vi har umgåtts typ hela lovet och bara tagit allt som det kommit. Har verkligen saknat dom stunderna med Lina för hon är en av få jag verkligen mår bra av att ha i min närhet och någon jag verkligen kan slappna av med. Men nu idag på morgonen åkte hon bort igen till Norrköping, vilket suger at hårt för jag vill bara ha henne här hela tiden.
Imorgon är sista lov dagen och den spenderas genom att :
-ta hand om lillebror
-sksriva klart simskolepapprerna
- träffa Simon
Ja det kommer nog bli en bra sista dag hoppas jag och hoppas det är bra väder på förmiddagen också så man kanske kan få sig lite färg. Nej nu börjar jag få ont i huvudet också usch, tror jag behöver ta mig lite hostmedicin och sen sussa, så får det bli natti!
Småpojkarna sover redan :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0