hej D:?/s

hej hej ! nu har jag verkligen varit dålig på att skriva senast var i fredags dag liksom! Men allafall jag mådde lite bättre in på fredags kvällen efter att ha varit och fixat mina naglag och åhh dom e så underbart fina nu ! tack elin! Sen blev festen av och ja kvällen gick hyfsad det är allafall en kväll man kommer komma ihåg hahah . Tack för alla fina presenter jag fick och tack för att ni gjorde min kväll till en av de bästa. Sen lördag blev det till att jobba lite sen åka iväg till guldfesten vi hade med dam laget, herr laget och fbc , en grym kväll där mer hade verkligen så roligt det måste göras om!
Sen idag söndag var jag på barkaby outlet med familjen hela förmiddagen och shoppade två par byxor as nöjd! Sen var jag med massa folk på öran otroligt mysigt och nu sitter jag här hemma hos mamma och börjar faktiskt känna hur tröttheten tar över mina ögon.
Så min helg har verlkigen varit toppen, och det bästa är att jag har en veckas lov framför mig som väntar as nice!
Nej nu ska jag nog sova pussisar ;)
Bilden väcker otroligt fina minnen , ta mig tillbaka nån?***(A)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh va jag blir glad när du är så här glad!!!! Puss min unge, livet är ju toppen!!!

2011-04-18 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0