friday morning

nu sitter jag här med en kopp kaffe, har precis ätit frukost med mamma. får se vad jag ska göra idag, tror jag ska ta tag i mitt stökiga rum ! byta lite lakan, städa på golvet, damma och damsuga, om jag är riktigt duktig så kommer jag nog torka av golven också. sen ikväll hoppas jag att min älskling kommer hit, de skulle vara så mysigt ! i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. på söndag blir de nog fika hos pappa för lillasyster som fyller 18 på måndag :D då ska hon få sin födelsedags present av mig också, tor hohn kommer bli riktigt jävla glad !!!!
/ jen

Kommentarer
Postat av: sandra

om jag längtar asso!

2011-04-08 @ 21:56:08
URL: http://likehuldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0