fin fint!/S

godmorgon :)! idag är jag lika glad som alltid men med än väldigt hes röst, vet inte var den tagit vägen den försvann igår.  Ja precis igår vart en hel perfekt kväll nästan vi va vid öran och hade jätte mysigt med lite dricka eld och mys, sen efter ett tag var det bara att ta en promenad till vh. Jag , lina och bror måste haft roligast på hela vägen haha gud va fint det lät när vi sjöng. Sen när vi kom till vh visste vi inte vad vi skulle göra men hamnade på en fest hos brors kompisar och även det blev lyckat. Vid kanske halv tre knatade jag och Lina hem till mamma och sov gott som små barn. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan får vi se vad dagen bjuder på ;)! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0