Äntligen! /s

hej onsdag! det är redan onsdag och jag har inte hunnit uppdatera någonting det suger... Men men igår tränade jag med min förkylning och hosta så har legat och hostat hela natten, det sög men endå. Efter skolan mötte jag Jennifer vid tåget och påvägen dit såg jag en person jag bara ville smälla på käften , men han e inte ens värd det! Haha , sen drog vi till handen en stund och vidare mot vh. Tog bussen till mammas jobb och hämtade nycklar så vi kom in, Vi mötte orre och var med han ens tund och bara snacka skit. Sen nu har Jennifer precis åkt till sim faster för att äta middag och jag sitter och väntar på att Sion ska höra av sig. Tror att kvällen bewstår av brännboll med härligt folk och mycket skratt.
Mår så grymt bra förtillfället fattar inte vad som hänt men jag mår bara glad och är glad det är super. Nej nu måste jag ta en macka sen dra tror jag pussisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0