VAR TOG ALL TID VÄGEN?! HEHE!

heeeej! kom som sagt hem igår och skulle egentligen till gymmet med pappa men tåget i Norrköping var 40 min sent så vi hann inte så blev bara att åka hem. Vi lagade mat tillsammans och bakade bröd och åkte sen och hämtade min älskling i handen , pappa är så snäll! Så resten av kvällen bestod av dusch och kvälls macka med te myyys!
Idag så har jag ju varit i skolan gick bra men sov jätte dåligt i natt kändes som jag vaknade typ hundra miljoner gånger. Men allafall idag slutade vi typ halv fyra så åkte direkt hem åt lite mellis och åkte sedan till gymmet med pappa. Gymma i kanske en timme sedan åkte vi vidare till min fys träning. Gick hyfsat bra på träning hade håll hela träningen men gav inte upp endå + att man inte ville stå still för det var typ mygg svärm hehe. Nu måste jag hoppas in i duschen för om en timme kommer jens och älskling och hämtar mig och då sover jag där puss och hej kommer nog mer i morgon kväll.  Eftersom jag slutar tjugo i fem i morgon åker jag direkt till handen och äter så kommer pappa och hämtar mig där så är det direkt till tränings match pussssssssssssssss sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0