sjukling!!!!

Helloo, vet att jag inte bloggat något men har inte hunnit typ. I måndags så spelade vi träningsmatch med damlaget mot Farsta och dom vann med 2-1, dom var verkligen inte värda att vinna det skulle blivit 1-1. Igår gjorde jag ingenting alls jag vaknade upp dunder förkyld och ont i halsen så det var ingen ide att gå till skolan. Jag åkte hem till mamma och låg i soffan hela dagen och vart bara sämre fick feber. Sen på kvällen åkte jag allafall med mamma till skolan för det var förlädramöte och vi elever skulle vaar med så, men det var skönt att komma ut. Idag har jag inte heller gjort någonting har väl kanske lite feber så är inte i skolan men ska iallafall åka och jobba ikväll, det kommer jag nog orka. Sen hoppas jag på att kunna gå till skolan imorgon behöver verkligen det  vill inte hamna efter så mycket.
men det var väl det nu ska jag försöka sova en stund puss och kramar en sjukling här i soffan:(
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0