MATCH!

HEJ! Matchen gick bra hehe vilket jag visste eller matchen var skit slö vi vann med 20-2 och jag gjorde typ 1 mål vilket sög. Nu har jag precis handlat med pappa och Jessica för typ hela veckan och ja det vart dyrt hahah. Nu har jag typ inte varit med Andre på en timme och saknar han redan lite konstigt? Fast det är bra endå för han är ja min lilla sötnos <3
Ikväll blir det att färga håret mörkare, vet inte om det passar eller inte vi får väl se :O? nervööööööööööööös!
ni får bild sen hejdå puss !<3/sandra

Kommentarer
Postat av: Honi

Sv: Nej jag är ej utbildad makeupartist (Även om jag gärna vill). Jag är självlärd hemma :)

2010-09-19 @ 18:40:26
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0