LÖRSDAGSMYS /SÖNDAG!

hejsan! Idag är det söndag och jag tycker helgen har gått alldeless för fort , som vanligt. Igår så typ låg jag och Andre och sov och kolla på tv hela dagen skönt och ta det lugnt för en gångs skull. Sedan på kcällen åkte jag Jack och Andre till min pappa, sen kom Emma också. Vi kollade på Shrek 3 och åt mycket godis och hade det mysigt. Det var kul och träffa Emma för en gångs skulle! Alla sov här så det var mysigt, nu har jag plockat undan lite här hemma och dom andra sitter och kollar på tv, vid tolv ska jag åka på match då vi har seriepremiär i dj serien mot TTb. Vi måste vinna och det tror jag att vi gör också.
Nej nu ska ni få några bilder från igår sen ska jag börja fixa mitt hår puss och banan sandra!

Kommentarer
Postat av: Honi

Åh vill också se Shrek 3, älskar shrek! :) Så himla bra..

2010-09-19 @ 11:51:35
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0