Lördag!

Hello! Idag är det lördag och klockan är typ halv åtta på morgonen och jag kan inte sova.. har börjat hosta nu också..! Men allafall igår åkte mamma och jennifer iväg på kryssning och dom har säkert haft skit kul medans jag får vaar hemma och spela match.. Men men, igår var jag med min älskling och vi typ gjorde inegnting jag mådde illa hela eftermiddagen och kvällen typ så kund einte göra såmycket. Vi gick allafall enr och handlade mat och gjorde klyftpotatis med fläskkokletter och det vart super gott även fast vi inte trodde det. Idag ska jag inte göra så mycket hinner kanske vara med älsklingen en stund innan han sak dra beror på när han vaknar för han ska vara med Pontus idag. Så hoppasjag på att kanske få tag i någon kompis? aja vi får se.. nej nu ska jag lägga mig i soffan och mysa :) puss sandraaaaa<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0