LÖRDAG!!!!

helloe! min dag har varit hyfsad har inte gjort ett skit i stort sett älsklingen var väl här till 4-5 sen var han tvungen att gå och det sög. Efter det har jag väl lagat middag sen typ ingenting på eftermiddagen och just när hoppet var litet kom Emma och räddade min kväll! mys och träffa dig gumman :) vi rockar allt! hahahaha
Nu blir det snart sängen för mig är lite pömsig nu men ska blir tråkigt att sova utan älskling puss och godnatt SANdra


han är verkligen allt för mig tack för att du stannar vid min sida och alltid ställer upp när jag behöver dig! Du ser alltid till att jag har det bäst på ett eller annat sätt tack älskling du är allt för mig jag älskar dig av hela miott hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0