i know a place

mamma kom hem igårkväll, och hon va glad och hade tagit hem 4 tidningar till mig :) vi kollade lite på tv och pratade, sen blev de att jag gick och la mig för jag va så jävla trött.. somnade på mindre än 5 min..

vaknade upp idag, och då slog de mig, idag ska jag sluta röka ! haha, får se hur de går, men har bunkrat upp med nikotin tuggummin, men kan knappt tugga för jag va och spände min tandställning för 3 dagar sen, och kan inte tugga något, inte ens tuggummi :O men men, hoppas att de funkar :) jag ska bara tro på mig ajälv och ta emot hjälp från personer i min omgivning så kommer allt bli jätte bra. idag blir de att åka till pappa och sov, mysigt :)

Jag hejjar på dig Lotta, du kommer klara de !

/ jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0