FREDAGGGG!!

Godmorgon alla coola människor! Idag är en bra dag vet inte varför känner bara på mig att den kommer bli bra. Har redan fixat mig och skulle precis gå då Jessica sa att jag kunde åka med henne super skönt. Så nu sitter jag här och inte gör någonting, kollar lite på barnpogram (kim possible). Efter skolan idag ska jag hem till min mamma om hon inte måste åka ut till landet så hoppas på det bästa har inte träffat henne sen förra onsdagen så skulle vara mysigt. Sen ska jag ju såklart träffa min älskling också. Men men min helg kommer alltså se ut såhär:
Fredag: hem till mamma, älsklingen
Lördag: vara med älskling, träffa Emma på kvällen
Söndag: samling 12:30 till match
Det är min helg! vad ska ni göra????
Det är jag idag :) /sandra hejdååååå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 10:02:34
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0