SÖNDaG!

heeej! vet att jag inte har skrivit på hela helgen typ har varit lite dåligt med skrivandet på sista tiden. Igår lördag var jag hela dagen med pappa det vart jätte mysigt första var vi i farsta och jag fick ett par leggins sen åt vi kina mat och sen åkte vi hem och kollade på salt. Filmen var ganska bra faktiskt rekomenderar! sen spelade vi lite mario på wii sen kom min älskling. Vi kollade lite på tv sen åkte vi till affären och köpte godis gott var det hehe tjockisar! sen typ somnade vi ganska omgående eller jag somnade vid tio typ och Andre var uppe lite längre. Så imorse vart man väckt klockan sju det var bara att gå upp och äta frukost. Vid åtta satte vi oss i bilen och åkte till tomtbergahallen i huddinge och spelade match mot huddinge ibs och vann med 9-1 jag gjorde inget mål men tror jag fick dit två ass. Nu har vi precis fikat hemma hos älsklingen hans kusiner mm är här för Sanna har fyllt år. Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt kansk kommer mer ikväll kraaaammm!
snygg man är :O?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0