Onsdag! jobb!

heeej ! jag som skrev att jag skulle bättra mig det gick ju bra... men nu är det allafall onsdag och dett aär första dagen på den här veckan jag ska vara i skolan hela dagen har varit lite knas mellan mig och Andre, men nu vet jag att det alltid kommer vara vi. Men men har inte gjort så mycket i veckan tagit det lugnt tränat igår och det gick faktiskt riktigt okej. Just nu sitter jag i hemvisten och inte gör så mycket alls jag börjar om en timme och tio minuter eftersom micke är hemma idag också så vi missar matten idag igen. Men men idag ska jag jobba och får äntligen träffa SARA min bby igen har saknat henne! Så kommer bli en bra dag idag känner jag , blir att sova hos mammi ikvälld et var länge sen pusssssss sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0