Mysig FREDAG!

heej! Har inte skrivit på någon dag men spelade alla fall dm match igår mot hässelby blev torsk i sudden så jävla fucking orättvist vi skulle vunnit! Men men Hässelby ligger delad etta i division ett liksom så dom borde vunnit lätt men faaaan! aja skit samma , Idag efter skolan så ska förhoppningsvis jag och pappa åka ner til nya "varuhuset" och kolla jacka och kanske skorom jag har tur hahahah :) sen ikväll ska jag och älskling gå på bio och se THE OTHER GAUYS eller något sånt heter den , ska bli super mysigt! nu har jag snart matte lektion och då ska han kanske pårata betyg med oss ska bli roligt .. men men ska kolla lite fb sen börjar vi om 5 minuter <3
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0